Ozge1234_ Kızlar daha öncede yazmıştım 5+6 yım naptıysam kabızlık geçmedi aç karnına kayısı suyu içiyorum ılık su içiyorum meyve tüketiyorum geçmedi etkili bir yöntem bilen var mı 🙄
sinemkarakuzu Ozge1234_ bende bugun 11 haftalık oldum inan bende hala ne yapmam gerektiğini bulamadım ne denesiysem olmadı
Sedaknr Ozge1234_ ben ilaç kullanıyorum valla benim de geçmemişti. Neden çekiyorsun ki git doktoruna ilaç yazsın.
Camburnu61- Ozge1234_ hoşaf çok iyi geliyor günde 3 kere içeceksin Kays’ı ve eriği karıştır hoşafını yap gün boyu iç bak nasıl tuvalete çıkıyorsun
Sekerbebekkk Ozge1234_ 18+1 zorlanmaktan kan içinde kalıyorum hala doktorum doğal yollarla çözmeye çalış dedi 🥺
habibeuyar Vitaminlerle birlikte çok zorluyor. Heleki elevit ve Demir ilaçları.. Özellikle hassas bağırsak sendromu varsa geçmiş olsun. Tek çare ilaç. Ama daha doğal istersen kronik kabızlık çekmiş biri olarak yeşil mercimek ve erik suyu önerebilirim.
Sekerbebekkk Ozge1234_ insan en çok ondan korkuyor zaten daha da zorlaşıyor vallahi fayda da etmiyor hiçbir şey çok zor gerçekten Allahım şifa versin hepimize
0104 Ozge1234_ ben 33 haftalıgım hala cözüm bulamadım başından beri öyle duphalac şurup iyi geliyor arada ondan içiyorum sureklı kullanmak istemediğim için tabi tam etkı gormedım umarım sızın sureklı olmaz
bebegim42_ 0104 aynu durumsayız bende 32 haftalık oldum DUPHALAC içiyorum tuvalete çıkıyorum ama tam boşaltamıyorum Allah yardımcımız olsun
Aysenurozs Ozge1234_ bende sürekli kabızlık sorunu yaşardım ama hamileliğimin başından beri hurma ve yanında çiğ badem felan yiyorum ve onun sayesinde düzene girdi