Nlgnaydn yaptırmadım, herkesin kendi görüşü ben zararlı olduğunu düşünüyorum. Dinlediğim bir doktorda şeker yüklemesinde annenin pankreasını test ediyoruz fakat bebeğe geçeni ne oluyor ona bakamıyoruz önermiyorum demişti. Zaten midem de almazdı aç karnına, aclik toklukta gayet normal cikti. Beslenmeme dikkat ediyorum.