Bencede artış iyi insallah iyi haberler alırsın 😊 ama takibin icin bu hastaneye devam etme derim doktorlari gebe pek bakmıyorlar ve yeni bi hastane geçmişinde de sorunlar yaşamışsın daha detaylı olan bi hastaneye git bence kontroller icin en azından ilk süreçlerde