Fenerliolmak1 Kızlar ikinciye hamileyim kendimi kötü hissediyorum hiç hazır değildim kazayla oldu iki çocuğu olanlar nasıl oluyor çok korkuyorum bakamam diye sizler nasıl baş ediyorsunuz 😢
Emily37 Fenerliolmak1 bende ikinciye hamileyim canım aralarında 14 yaş olucak🤦🏻♀️ Valla sil baştan nasıl olucak diye endişeliyim bende.ablamın çocuklarının arası 1 yaş başta çok zorlandı ama iyiki ikisi bir arada oldu diyor hep şuan kocamanlar
sacmalamakizim Fenerliolmak1 Kızın kaç yaşında canım Allah yardımcın olsun şimdiden bende hayatta 2 çocuğa bakamam gibi geliyor doğumdan sonra iyice kafayı yitirdim aha şu geldi hamileyim aha bu oldu hamileyim çok korkuyorum bende 😢
Adamiranin__annesi Fenerliolmak1 ben hala alışamadım neden yaptım diye sorguluyorum kendini çünkü hayatımız güzel. Değildi
Fenerliolmak1 Emily37 benim kızım çok yaramazmış huysuz hiperaktif ondan korkuyorum nasıl olacak diye
Emily37 Fenerliolmak1 benim oğlumda öyleydi hala öyle maşallah.Korkma canım alışıcaktır biraz ilgiyi büyüğe göstericeksiniz birde sürekli konuş kızınla alışıcaktır durulabilir belkide.Komşumun ilk torunu öyleydi şimdi ikinci geldi o hiperaktif kız o kadar sakin bişiyki anlatamam
Rubycikolatam Ya ben ne yapiyim 4.hamileligim 6 yil aradan sonra asla istemiyorum derken sil baştan başliyoruz ama rabbimden geldi başımız gözümüz üstüne nankörlük etmek istemem korundugum halde oldu