Nursemother Kızlar geçmeyen ve sürekli tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonun da nasıl bı çözüme başvurdunuz acaba ?
Dilaraortacc1 Nursemother bende ayniydim en son fitil verdi doktorum akıntı kesildi koku vs devam ediyordu bobreklerimde gebelige bağlı genişleme varmış günde 4 litre su içerek 2 haftada geçirdim hala da derim kendime aylardır boşuna ilaç içmişim diye 2 3 litre su yetmiyor
Emily37 Nursemother geçen bende böyle bi post açtım canım.Biri kızılcık suyu tüket dedi.kızılcık suyu alıp deniycem.Yengem eczacı oda aynı şeyi söyledi.kızılcığı alıp kaynat süzekten geçir suyu iç dedi.birde günde 4 litre su iç canım
Kiwi12 Nursemother doktor bana da idrar yollarında enfeksiyon var dedi bol su iç dedi ilaç yazmadı ama bende hep oluyor sürekli gibi. Hamilelikte nioli yağı ve bol su ile geçiriyorum bu donemk
minnnie Nursemother Kronik ise bağırsaklarınızın da düzelmesi gerek demektir, şeker içeren her şeyi çıkartın hayatınızdan. Nioli yağı etkili, iç çamaşırıniza günde 1 damla damlatın. Muhahakkak Cranberyy özü kullanın, yanına da saf askorbik asit destek olur.
Nursemother Dilaraortacc1 ben daha öncesinde mantar olmuştum o zaman fitil kullanmıştım biraz etkisi oldu ama şimdi tekrardan başlayınca ve 2 hafta sonra doktora gideceğim için ne yapacağımı bilemedim 🙁
Dilaraortacc1 Nursemother bol.bol su ic zorla kendini 4 5 lt ne icebiliyorsan benimki aylwr sürmüştü en son ebe yeter sürekli antibiyotik veriyoruz kendin çabala su ic dedi cidden faydası oldu
Mucizemolsunn Pemberuya merhaba, böğürtlen kökünü nasıl hazırladınız,hamile kalmayı kolaylaştırıyormuş doğru mu
Melegimin_annesi Nursemother Başından beri devam ediyor halâ gecmedi sürekli akıntım da oluyor bol su içtiğim sık idrara çıktığım halde devam ediyor bu seferki kontrolümde söylücem doktoruma gece yatıyorum aradan 20 dk gecmeden tuvalete kalkıyom sonra bidaha bebeğim hareket ettikce idrara çıkıyom sizde de varmı bu sıkıntı?
Nursemother Melegimin_annesi bende sık sık tuvalete gitme var zaten gidince çok az geliyor çişim zaten .. hep böyleydi bazen ağrı aci da oluyor :( nasıl gecicek bu enfeksiyon hiç bilmiyorum daha önce hayatımda böyle şeyler yasamamistim. Umarım bi an önce düzelir :(
Melegimin_annesi Nursemother Benimde öyle hep az az geliyor hamilelikten kaynaklı hep daha hassas oluyor heralde inşallah geçer hamilelikten sonra
KubraKaranKaya Monurol var tek kullanımlık antibiyotik gece yatmadan içiliypr bana doktorum ondan verdi
Pemberuya Mucizemolsunn maalesef ben henüz hamile kalamadım ama yumurtalıkları güçlendiriyor evet gerçi ben Nisan Mayıs ayında kullandım o zamanlar korunuyorduk düşük yeni diye. Bikaç tanesini kaynattım suda soğutup her gün bir çay bardağı kadar içtim hemen idrar söktürüyor zaten😊