Ben bir iki hafta kullandım. Kullanmak şart sanıyordum. Sonra birkaç doktor paylaşımında kullanılmasına gerek olmadığı, hatta sakıncalı olduğunu okudum. Üşenmedim yabancı kaynaklara da baktım. Bebekte reflü olsa dahi reflü yatağı kullanılmamalı diyen profesörler bile var. Ben de bıraktım.
Ha zararı olur mu? Olmaz muhtemelen. Ama şu var. Geçen bebeğim fışkırarak kustu. Ben de bu gecelik reflü yatağını çıkarayım bakalım dedim. Kızım tüm gece aşağı kaydı. Yani kenarındaki korkuluklar ağzını burnunu kapatıyordu nerdeyse. Zaten önerilmemektedir sebeplerinden biri de bu.
Ayrıca kullanacaksanız bile bebeği yan yatırmayın. Bebek her zaman sırt üstü yatmalı.