😊 ben de doğum hikayeleri izleyip ağlayanlardanım. Bunda tabi normal doğumdan korkum, kendi isteğimle sezaryen tercih edersem çevremden duyacağım kıyaslamalar etkili.
Benim de detaylı ult radevum haftaya 😊
Sıcaklardan akşamları bile dışarı çıkıp yürümek zor geliyor. Onun için pazar günü kapalı bi havuza gitsem diyorum umarım gerceklestiririm😊 İştahım sabah kahvaltılarinda iyi ama akşama dogru nazlanıyorum ben de 😁 deterjan koku hassasiyetim hala devam ediyor. Haha böyle yazınca günlük gibi oldu sanki 🥲