Canm aynı durumu bende 1 ay önce yaşadım, büyük ihtimalle anal apse dir o, 3 4 çektim ağrısını ne yaptıysam ise yaramadı,en sol acile gittim kadın doğuma baktı anal apse deyip genel cerraha yönlendirdi,genel cerrahta lokal anestezi ile içini boşalttılar,hiç bekleme bence hemen doktora git çünkü bekledikçe daha da büyüyor ve ağrısı artıyor.islem biter bitmez ne ağrı kaldı ne şişlik,çok geçmiş olsun şimdiden