Busra_89 Arkadaşlar 37. Haftalık hamileyim karnımın sag tarafinda gidip gelen sancı var kasıklarımdada biraz agri var neden olabilir
Rabianurbudak Busra_89 bendede aynı şikayet vardı bugün doktora gıttım ileri derecede enfeksıyon kapmısım