FatmaErdur 8+0 haftalık hamileyim ultrasonda 7+3 çıkıyor kese var ama bebek yok doktor boş gebelik dedi pazartesi kürtaj olucam
minigiminannesi03 FatmaErdur canim başka doktorada gözükmeni öneririm kuzenimde boş gebelik dediler başka doktora gittiğinde bebek vardi kalp atışı dahil
minikkurabiyelerinannesi FatmaErdur neden hemen kürtaj ? Banada öyle dediler bebek 1 hafta sonra görüldü. Vajinal ultrasonla da baktılar mı ?
Nujinkanat anne96 bende bebek var kalp atışı yok direk kürtaj dedi özele gittim oda bir hafta sonra gel dedi 😢🙏🙏😔
FatmaErdur minikkurabiyelerinannesi kese yeterince büyümüş olmasına rağmen yolk kesesi bile oluşmamış