Kızlar ben Malatya’da oturuyorum ilk gebeligimde özelde sezeryan oldum şimdi ikinci gebeliğim malum doğum paraları çok yüksek ve şuan o parayı özele vermek istemiyorum bu yüzden devlette doğum yapmak istiyorum Malatya devlet Hastanesi’nde doğum yapanlar varsa bilgi verebilir mi