123456_ Doktorunuz gerekli görmüşse eğer mutlaka yaptırın. Ben de yapışıklık vardı kürtaj sonrası oluşmuş histereskopi yapıldı. Histereskopi rahmin kameralı sistemle görüntülenmesi hem tanı amaçlı hem de tedavi amaçlı yapılıyor yani rahminizde yapışıklık, polip, ya da şekil bozukluğu varsa düzeltilebiliyor. Anestezili olduğu için çok rahat geçiyor.