Hanife47 Rabiakltk5 merhaba uyuz nasıl bişey yani yara falan mı var nasıl başladı yaraların fotoğrafı varsa atabilir misiniz
momstwogirl Rabiakltk5 hamileyken uyuz olmuştum eczaneden karışık krem yaptırdık kullandık geçti doğum yaptım bebeğim şuan 5 aylık geçmiş olsun size de
58damla58 Rabiakltk5 bebeğe zararı yok korkma kullandığın ilaç majistral olur muhtemelen o da zararı yok . Ben iki kere atlattım birini 9 ayda diğerini 10 günde. 10 günde atlattigim yeni başlamıştı 9 ay olan ilerlemiş olandi
Rabiakltk5 Hanife47 kasiniyo çok kasidikca kaniyo yara oluyo kayinvalidemin heryeri yara ama bende şuan yumurtlama dönemi deniliyor o evredeyim kaşınıyor belli yerlerim
Hanife47 Rabiakltk5 benim ayağımın üstüne kaşıntı başladı kasıdıkca şişip kanayip yara oluyor ama sadece ayağımda bazende kuru kaşıntı acaba bende mi uyuz oldum
ozgetoozge Rabiakltk5 gecmis olsun cok illet bisey bilirim. Bana doktorum eczane yapmasi ilac vermisti 6 ay cektim o ilacla 3 gune gecti ama hamilelikte o ilac kullanilir mi bilmiyorum
Semilk05 Rabiakltk5 kükürtlü sabun al kullan şampuanı da var aktara git en başındayken kurtulun çok illet bişey ailem geçirdi şükür bana bulaşmadı ama 10 ay olcak nerdeyse daha tamamen bitmedi. Çok çabuk bulaşıyormuş temas haliyle