Masumanneinci Orda doğum yapanlar yazabilirler mi şartlarını. Ben özelde takipliydim. Ama fiyatlar uçtu gitti. Eşimle orda yapsam mı diye karar almaya çalıştık ama hiç bilgimiz yok. Bilgisi olanlar yazabilir mi?
M_A Masumanneinci bende hep özele gıdıyorum cam sakura bana yakın herkes memnun o hastanede bende orda yaparım belli dogumu
Fatoskty Masumanneinci bende oraya kontrole gidiyorum. Bazıları çok övmüş bazıları korkunç şeyler yazmıştı 🤷♀️
Masumanneinci Fatoskty sanırım denk gelen doktor ebeye bağlı biraz da. İnşallah iyi kişilere denk geliriz.