yarensen06 Gebeliğimin ilk bir kaç ayında gittim. Sdece 1 dk süren incelemeler; bebek iyi denilip geçildi, bazı zamanlar hiçbir bilgi verilmedi bile. Benim tecrübem bu yönde oldu. Doğumumu özel klinik doktor ile yaptım, tabi muayenelere de kendisine gittim. Aylık muayene 750 TL , doğuma 18.000 TL ye yakın para ödedim fakat herşey çok güzeldi. Asla pişman olmadım. Şans verip şehir hastanesini demedim fakat bebeğin cinsiyetini bırak, sağlığını dahi öğrenemiyor eve dönüyordum. Fakat doğum için herkes memnun. Memnun olmayan duymadım.