Asellina3333 Dünden beli uykunun içinde kizim toplanıyor karnım da nefes alamicak şekilde şuanda belimde acayip ağrı var adet oldumuzda nasıl ağır aynı öyle afif kasiklarima da giriyor uzanıyorum halen ağrıyor çok sebebi nedir 35 aftalığım
Kleopatra- Asellina3333 Doğumunuz yaklaşıyor. Dayanılmayacak halde bir durumda olursanız doktora görünün aksatmayın.
Ahsenmom Asellina3333 35 erken değil ama gene de herhangi bir durum varsa doktorlar durdurabilir. Bahsettiğiniz şey doğum sancısı gibi resmen. Bence siz beklemeden hastaneye gidin nst cekelerler sanciniza bakarlar bir serumla bile durabilir sancılar🌸
aryadamla Asellina3333 bana doktorum bebeğin artık hareket alanı daraldığı için bi yerde toplanıp sertleşmesi normal demişti ama sizin gibi sancılı olmuyor benimkisi