Kızlar günaydın herkese. Bebek bezi ile ilgili önerilerinize ihtiyacım var. Doğumuma 3 ay var ama ben şimdiden stok yapmak istiyorum. Sizler ne kullanıyorsunuz bebitolara. Bana hangi bezi önerirsiniz? Islak mendil olarak sleepy nin sirke kekik limon okaliptüs içerikli ıslak mendili önerildi bana ama kullanan var mı ? Ve ıslak mendili şimdiden alsam kurur mu 😀 çok oldu ama biraz önerilerinize ihtiyacım varr