Efulimm2608 Devlet hastanesinde epidural ile normal doğum yapan var ya da yapıyorlar mı bir bilgisi olan varmı 🙏🏻🌸
Naz0123 Efulimm2608 devlet Hastanesi’nde normal dogum için epidural yapmıyorlar. Özel hastaneler yapıyor
Efulimm2608 M_A Benim ilk doğumum özel de suni sancı ile normal oldu çok zorlu gecti bu hamilelikte de memleket değiştirdim doğuma 2 ay kala simdi de devlet hastanesine gidiyorm epidural istiyorum bundada bi bilgim yok ama devlet hastanesinde yapıldığına dair
M_A Naz0123 kesin bilgimi bende normal doğum ısteodgım ıcın devlet dıyorum ama belden olarak uyuşma yapmıyorlarmı
Naz0123 M_A evet yapmıyorlar malesef .ben yapan devlet hastanesi hiç duymadım . Yoksa düşünüyordum azda olsa şehir hastanesinde doğum yapmayı.