Ben de iki defa kayıt açtırdım ama hiç bir şekilde alınmıyor, istanbulda sadece zeynep kamilde var perinatoloji bazen çıkıyor o da riskli gebelere bakılmaktadır yazıyor. Antenatal ve doppler bölümünde renkli ultrason yaptırılıyormuş ama randevu yok 🤦🏽♀️