E bebekteki indirim gerçekten çok güzel dün indirimli diye Sebamed şampuan aldık babymall dan ama bugün e bebekte daha da uygun 😟 Dalan roxy sabun tozu aldık bence deterjan ve yumuşatıcı yerine sabun tozu daha sağlıklı yumuşatıciyi kendimize bile kullanmiyorum üstelik ne kadar koku varsa bence o kadar kimyasal iceriyordur kokusuz şeyler tercih etmekte yarar var diye düşünüyorum 😊 baby me leke cikaricisini da almayı düşünüyorum