hilalhanim Kızlar adetliyken saç boyatan var mı? Tutmuyormuş diyorlar istenildiği gibi olmuyormuş? Bilgisi olan var mı? Bir de saç kesimi
NiilaYYy hilalhanim normal düz boya ise sıkıntı yok fakat açıcı röfle Ombre Balyan gibiyse yaptırmayın saç açılmıyor çünkü hurafe değil ben kuaförüm çok başımıza geldi bu olay
Emily37 hilalhanim hiç böyle bişiy duymadım ama saç boyatıcakların genelde gitmeden önce gusül alıp gittiklerini çok duydum.malum boya oluyor abdest geçmez falan diyorlar.
Melike hilalhanim Hayır gayet te iyi tutuyor. Adetliyken açıcı +boya yaptırdım aşırı memnun kaldım. Bence o beceremeyenlerin uydurması 🤧
NiilaYYy hilalhanim evet kesinlikle ertelemelisiniz çok karşı karşıya geldik bu konuyla alakalı saç açılmıyor çünkü
NM_mom Batıl inanç falan değil eğer dipten sarı yapıcaksan ben kaç kere adetliyken yaptırdıysam illa ki bi turunculuk kalmıştı 🤷🏼♀️ Neden bilmiyorum ama gerçekten tutmuyor, koyu renk için diyorsan onu bilmiyorum
NiilaYYy Melike siz tamamen platin yaptırmadınız ama üstüne boya da oldu ombre yaptırmak istiyor bayan açılmıyor işte işimizi siz mi öğretceksiniz yanlış yönlendirmeyin lütfen
Melike hilalhanim 2 ay önce saçımı siyahtan tamamen açıp karamel yaptırdım çok çok güzel tuttu ve aşırı güzel açıldı üstelik adetliydim 🥲 kuaförünü arayıp sorabilirsin.
NiilaYYy hilalhanim Hilal hanım siz aldırış etmeyin diğer söylenenlere para vereceksiniz sonuçta açılmaz ise saça zarar verebilirsiniz saçı yıpratmaya gerek yok siz bence bir kaç gün daha bekleyin
Gmzbiri hilalhanim sarı değil ama eskiden karamel yaptırmıştım tutmuştu. Normalde kahverengiye boyuyorum. Adetken de yaptığım oluyo.
NM_mom Karamel tabi ki tutar ben platin sarıdan bahsediyorum sarı turuncu kalıyor, sarı olmayanlar gelmiş burda fikir vermiş bide uydurma diyor komik😂
Melike NiilaYYy Farkındaysanız kuaförünü arayıp sormasını da yazdım. Sonuçta size yaptırmayacak değil mi :)
NiilaYYy Melike bana yaptıracak demedim farkındaysanız yanlış yönlendrmede bulunmayın derim sizin adetinizin son günüdür tutmuştur