Halaycibasiteyteyaheyytilili Bsra-gk 15 aylık oğlum var Kuzey Alp koyduk şimdi de 14 haftalık hamileyim kız diye ufak bir tahmin de bulundu doktor artık nasip 😍
Emily37 Bsra-gk Alya ismini bende seviyorum ama babamız beğenmedi o yüzden eledik canım.biz oğlumla bir sürü isim beğeniyoruz babamıI ikna edemiyoruz maalesef.kimliğini ben çıakrtıp sevdiğim bi ismi koyucam sonunda😂
-Papatya- Bsra-gk ben kuranda geçen isimlerden olsun istiyorum ama eşim ve ailesi sürekli imada bulunup duruyorlar. Kayınpederimin ismi olsun diye. 😒
Bsra-gk -Papatya- aynısını bana dediler doğurun kendiniz koyun dedim sonuçta ilk çocuğum hevesim var olmasa bile 9 ay karnında taşıyıp hayatı boyunca sen varsın onlar deil bunu demekle kötü olmazssin merak etme annesi babası varken kimseye düşmez koçanı ikna et sen şikayet et onları
_edakrsu22 Bsra-gk benim kızım olacak ama çok yakın arkadaşımın oğlu oldu adını doğu uraz koydu doğu ismi çok hoşuma gitti oğlum olsaydı doğu koyardim🙂
-Papatya- Bsra-gk kayınanam birde iki isim bile olmasını istemiyormuş Muş 😒 tek isim olacakmış o da kayınbabamın adı olacakmış 🤦🏻♀️ Bende şimdiden eşime farklı farklı isimler söylüyorum 😂 bu olsun bu olsun diye.
Dilara_5 Kızımın İsmi Dolunay , simdi oğlumuz olucak Uraz koymayı planlıyorum ama yanına ikinci bir isim arıyorum bende😊