Gozde5 20 haftalık gebeyim sağlık ocağında ilk kez tahlil yaptırdım lökosit 3 artı çıkmış. Tahlili yenileyelim dedi doktor. Yuksekmi değerim anlayamadim bilen biri yazabilirmi
Gozde5 Melekannesi42 sizin değeriniz kaç ilaç kullaniyomusunuz acaba bana ilaç falan vermediler gerek yok diye
Melekannesi42 Gozde5 benim eritrosit 156 lökosit 35 ilaç veriyorlar monurol saşe ve suprax 400lük sonuçlar değişiyor her gittiğimde bazen biraz düşüyor bazen yükseliyor şimdi kültür verdim sonuç bekliyorum