zhrvtn Merhaba kızlar doktorum artık hamileliğin boyunca folik asit kullanmayı bıraktırdı bana. Bu arada 13 haftalık hamileyim ve ilk elenatal ile başladım. Sonra Folbiol e geçtim bunu 20 gün kullandım ve bıraktırdı. Var mı aranızda bu şekil olan.
Gmzbiri zhrvtn folik asiti drlar genelde üç aydan sonra bıraktırıp farklı vitaminler veriyo canım. Üç aydan sonra demir omega 3 ve multivitamine geçtim.
Aysenurozs zhrvtn bende elenatal 1 kullanıyordum 13. Haftada elenatal 2 ye geçtik ekstra Demir ilacı d vitamini magnezyum verdi
zhrvtn Gmzbiri ayy iyi o zaman rahatladım çünkü hamileliğim boyunca kullandım falan yazıyorlardı ☺️🙏🏼
zhrvtn Aysenurozs elenatalı bana bıraktırdı doktorum ilk gittiğim doktor vermişti orası onla anlaşmalıydı sanırım. Bu yeni doktorum elenatal hakkında o tam folikasit desteği vermiyo genelde vitamin ağırlıklı dedi. Folbiole geçtik onuda 3. Ayımda kesti.
Aysenurozs zhrvtn ben hamile kalmadan önce de elenatal kullanıyordum şimdi de vitamin takviyesi için 2 sini verdi