denizslr26 Adetime 5 gün var ve normal zamanlarda adetime 1 hafta kala kivranirim ama bu sefer sadece sağ kasigimda batma var erken gebelik testi yaptim ama sonuç negatif hamile olabilir miyim 😞
denizslr26 femme ya aslinda adetimin gecikmesinj bekleyeyim dedim bir yandan da korka korka test yapmak istedim dayanamadım hayırlısı dua edin yeter
zu98yb Adetime 5 gun varken erken gebelik testinde negatif gördüm adet olacağım gün pozitif çıktı bence beklemelisin 3-4 gun bile sonuc icin cok onemli 🤗
denizslr26 femme 1 aydir yumurtaliklarim normalden yavas çalışıyormus o yuzden cok korkuyorum ve istiyorumm
femme denizslr26 1 aydır mı denıyorsun yanı kız öyelyse cok erken degılmı daga sıkma canını olur allahın ıznıyle :) yumurtalıkların yavas ise ilaç vs yada ıgne falan dıye var dıye bılıyorum korkma dua et ınsaşşah rabbım en kısa zamanda kucagını doldurur
acemimuhendisanne Benimde 6 gün var adetime dün dayanamayıp kaset test yaptım test bozuk sanırım dağıldı bir çizgi bekleyelim bence adeti daha sağlıklı sonuç alabiliriz 🙂