Kuzey20_ ben onu araştırdım da verdikleri 300 500 lira bir şey yani sizden fazladan aldıkları bir serum parası falan varsa onu geri iade ediyorlar ama hastaneye bir daha muayene olmaya gidemiyorsunuz çünkü siz onları SGK’ya şikayet ettiğiniz için yani şöyle şeyler de var 15 bin lira doğum için verip mesela adam dava açıyor ondan mesela 5-6 bin lira geri alma hakkı olabiliyormuş ya da 30.000 lira falan verip fatura ile dava açıp 8-9 bin lira falan alabilme ihtimali olabiliyormuş ama medipol’deki fiyatlar çok yüksek değil ki SGK’nın üstünde bir fiyat uyguladıklarını zannetmiyorum gene siz deneyin ama dediğim gibi hastane kara listeye alıyormuş