1Gunes Kızlar şu an 13 haftalık hamileyim son regl tarihine göre ama doktoru bugün 12+2sin dedi 2 li test için gitmiştim biraz üzüldüm sizce sorun var mı ?
Limonzeytin 1Gunes 2hfta geride olrsa skntı ondan az olrsa sorun olmuyor ilerde yakalar zaten haftasını gebelğnz yeni daha zaten. Benım sonlara kadar hep 5gün gerideydi kilo olarak şükür 38de doğm yaptm hiç skntmz yok doğnca daha çabuk kılo alp büyüyomş onu gördk 😊😊👍
hayallliiim 1Gunes canım bendede 4 gün geri adet tarihimi 8 mayıstan 12 ye aldı geç döllenmedir korkma
Merveclnk 1Gunes korkmayın benm de bazen öyle oluyor 12 haftada 5 gün ileriydi sonra 3 gün oldu Bi ara 1 gün geriydi değişiyor ☺️🌸
1Gunes Limonzeytin Ya çok teşekkür ederm sağlıkla büyütün inşallah. Evet doktor da 1 hafta geri olsa adet tarihinizi çekmemiz lazım di ileri dedi. Ama ben üzüldüm geri diyince
Limonzeytin 1Gunes üzülme sen daha erken ilerde normale döner. 2hafta ve üstü geriden olmadğı sürece skntı olmaz.
Ball1903 İlk baslarda geride olması geç dollenmeyle alakalı oluyor biraz 30 lardan sonra geri kalabiliyor ama son haftalarda topluyor ben 34-38 arası hep 3 hafta geri kaldım bu hafta bir tık topladi gnetik faktorlerde var ben minyon biriyim
1Gunes Ball1903 aa ben minyonumm acaba ondan kaynaklı mi ? Bi de ben düzgün beslenemiyotum herşeyden tiksindim sulu yağlı yemeler et tavuk hepsinden😔geri kalması beslenemedigim için se olabildi diye düşündüm açıkçası
Ball1903 1Gunes 13 hafta çok erken senin yediklerin bundan sonra etki etmeye başlayacak kilosuna ama minyon olduğun için kesinlikle dert etme geride olmasını benim doktorum perinotolog çok iyi bir doktor sen minyon olduğun için bu şekilde diyor için rahat olsun
1Gunes Ball1903 teşekkür ederim allah razı olsun için rahatladı gerçekten üzülmüştüm geriden geliyor diye. Umarım herşey güzel olur bizim için bugün 2 li test vermiştim doktor söyleyince üzülmüştüm.
Azra41 1Gunes büyüdükçe düzene giriyor sıkıntı etme bizde 5 gün ilerideydik sonra 3 e düştü şuan fit adetimle aynı 😊