Ipekyrdy Bsrabzks doktor bize 38den sonra zaten çok almaz dedi plasenta eskiyor normal olarak dedi. Biz biraz geriden geliyoruz ne yesem kilo alır falan diye sormuştum çünkü. Bir haftada 100gr bile almıyoruz
Anne4142 Ipekyrdy ben de ilk defa duydum ama doktorunuz dediyse doğru olabilir alıyordur ama az az olabilir
Ipekyrdy Bsrabzks aynen yani ben de acaba gelişimi mi durdu diye düşünüyorum çünkü herkes son haftalarda çok kilo alır der