Son 18 gün kızlar hiç doğuracakmışım gibi hissetmiyorum. Başkalarının postlarını okuyorum sancıları katılmaları var bende tık yok. Bu hafta sadece 2 gün ağrım oldu oda gün boyu değil 2 3 saat süren sonra geçen ağrılar bazen diyorum ben haftaya kesin doğurucam bazende diyorum yok ben kesin 40 ı görürüm. Pazartesi muayenem var çatı muayeneside olucam çok heyecanlıyım ama doktorum hiç açılman yok derse çok üzülürüm 🥲