Meraba güzel anneler karnımda fazlasıyla kıl çıkmaya başladı önceden ayva tüyüydü şimdi ise bayağı çıkmış ve uzun içtiğim ilaçlardan ve kullandığım yağlardan da oluyormuş sanırım ama ben hastaneye gittiğinde çok utanıyorum ne yapmam gerekiyor sizce doktorum normal dedi doğumdan sonra dökülür diyor ama aldırmalı mıyım sizce?