Knur1 kızım olursa mira ismini koymayı hep çok istiyordum Asel de öyle birden bire aklıma geldi esiminde benimde çok hoşumuza gitti Asel Mira koymaya karar verdik öyle herhangi bir sitede vs isim araştırmadım açıkçası kararsizda kalmadık cinsiyetini öğrendiğimizde isim belliydi yani😁😁