Minigim38 29+6 haftaligim dün agrım ve kasılmam vardı uzun süre gecmeyince hastaneye gittik nts ye bağlandım cok cok hafif sancım çıktı korkuyorum icimde hep erken doğum yapacak hissi var ve hic gitmiyor. Stres yapıp bebek etkilemesin diye sürekli kendimi eğlendirecek seyler yapıyorum
Ezgi2727 Minigim38 bende de olmuştu o his , şimdi geçti. Bence çok üstünde durmayın bazen vesveseli oluyorum bazen umursamaz. Hormonlar sanırım. 😄 kafanızı dağıtmaya bakın an da kalamayınca böyle olıyor sanırım
Merveyaz Minigim38 bende de aynı his vardı ve o haftalarda kasılma sancı ufak ufak çıkıyordu😅37 haftam bitti hala doğurmadım sancı ve kasılmalar hala ufak ufak çıkıyor😂zaten 7 gün sonraya planlı doğumum var☺️O yüzden hiiç o içinde ki sesleri dinleme bacım çok yanıltıyorlar😂
dddy Minigim38 26. Haftamdan beri kasılmalarım oluyor bende sürekli erken doğum yapacağım diyordum yarın 39 haftalık oluyoruz ama henüz bebişin gelmeye niyeti yok 🤗
Ezgi2727 Minigim38 ya işte bu süreçte çevre , doktor vs cok önemli söyledikleri. İnsan her şeyden etkileniyor. Riskli bir durum varsa tabiki söyleşin ama gereksiz şüphe de anneyi bitiriyor. Magnezyum , günde bir soda bol dinlenin geçer :)
Minigim38 Ezgi2727 magnezyum kan ilaci yan etki yaptı icemiyorum soda içiyorum 🥲 bol bol dinleniyorum zamanda gecmiyor. Suanlik doktorum risk görmedi
Minigim38 dddy ayy masallah bende umarim erken doğurmam normalde 5 Kasım gozukuyor ama doktorum 15 ekimden sonra hazırlıklı ol dedi