Minikcennetim Kızlar malum randevu zor bulunuyor doktorum bana 20.haftada detaylıya girceksin dedi ben hesapladım randevu aldım ama 19+6 oluyorum gittiğimde sorun olur mu siz kaçıncı haftada yaptırdınız?
minismom Minikcennetim ben 19+2 de yaptırıcam bi sorun olmaz sanırım ya 18 le 23 arası yapılır diolar ya randewu gercekten cok zor bulunuo we zamanı gecirmek istemedim
Minikcennetim tulaye anladım canım bende yanlış hesaplamışım eşimde o güne izin yazdırdı zaten değiştirsemde randevu yok
minismom Minikcennetim gunu gecince yapmıolarmıs stn ya buyudugu icin net goremiolarmıs galiba hakkımızda hayırlısı artık canım