Bu sene çok fazla erken doğum riski olan anneler 🫣 bende aynı şeyleri yaşadım, belim çok ağrıyordu, 29. Haftada başladı benimde,33. Haftada sancıyla hastaneye yattım, ciğer geliştirici iğne bile olduk. İlaçla iğneyle 37. Haftadayım bende 3 hafta evde yattım🫣 kendinizi strese sokmadan hastaneye ya da doktorunuza başvurun, önemli olan tabiki sağlık sancılarımı durdurdular bu zamana geldik, stres daha çok tetikliyor özellikle belirsizlik.. 36+3 de de biraz suyum azalmıştı, yine pazartesi kontrole gidicem olabiliyor her şeyin hayırlısını dileyin ..