Kızlar bu ay hiç korunmadık neredeyse hergün değerlerlendirdik adete 12-13 gün kala adet olcak gibi agrılarım başladı kan vermiştim beta 0.10 çöktü yani negatif adete üç kala kadın doğuma gittim muayene etti rahim kalınlaşması baslams ya gebeliğe dönecek ya adet olacaksın dedi adetim de üç-dört gün geçti (hiç gecikmez) dün akşam iki üç damla açık kahve lekelenmem oldu böyle olup gebe olduğunu öğrenen var mı