Caglac 2 gün önce kontrolüm vardı,doktorum bebeğin başının aşağıya yerleşmiş olduğunu söyledi. Günlerdir bel ve kasık ağrım var. Doğumum yakınmıdır sizce? 31+4 haftalığım şuan.
deletedmom503 Caglac Canim benim de 29.h beri bebegim başı asagda simdi 37 h hamileyim bekliyorum ama sen yine de dikkat et istersen nolur nolmaz😉