Hiç üzülme ilk 5,5 ay hep yattım kanamam oldu progestan kullanıyor olmama rağmen. Suan 30.haftadayız olabildiğince bol su iç bu sürede beni idrar yolu enfeksiyonu çok etkiledi bir de moralim bozulduğu icin yeme düzenim kötüydü bebisler biraz zayıf ikiz gebeyim. Endişe etme içini ferah tur kalplerini de 7.Haftada duymuştuk