Gzrsyd Troidlerm yavaş çalıştıgı için ilacım vardı hamile kalınca bıraktım ama gebelikte önemliymiş arkadaşım içmelisin dedi. Yarın doktora danışıcam. Sizin bu konuda bilginiz var mı?
F_gnc1307 Gzrsyd gebelikte tiroid çok önemli bebeğin sağlığı için aksatmayin Allah korusun zeka geriligi bile yapabiliyor ilaçları düzenli kullandığın sürece sıkıntı yok tabi
yaasemin Gzrsyd hamileligimin başından beri kulanıyorum çocuğun sağlığı ve beyni için çok önemli kafana gore de kullanamazsın ilaç kendi doktoruna ve dahiliyeye gitmeniz gerek
Merveclnk Gzrsyd valla ben ilaca bağlı yaşıyorum her ay düzenli takip de edileceksiniz hamilelikte istenen düzey 2bucuk ve altı bu sınırda tutmaya çalışılacak bebekte zeka geriliğine neden olabiliyor.
Gzrsyd F_gnc1307 korkul bugün doktora gittim hemen yakındı kullanmaya başla bişry olmamıştır daha çok başındasın düzenli iç dedi
Dilekmm91 Gzrsyd düzenli bir şekilde içmeniz lazım bebeğin ve sizin sağlığınız için 9 aydır triod ilacı içiyorum ve doğumdan sonraki 3 ay da devam edecem
busra14044 Gzrsyd doktor kontrolünde devam etmelisin o sana göre dozunu ayarlayacaktir, bebeğinin gelişimi için, gebelik zehirlenmesi, düşük gibi sorunlari önlemek için kullanmaya devam etmelisin
eftelya_ser Gzrsyd benim tiroidim yoktu gebelikte ortaya çıktı 9 aydır kullanıyorum gebelik tetikliyor malesef
ZeynepKaya27 Gzrsyd hamileyken asla bırakmamalısınız. Çünkü bebeklerin tiroid hormonları anne karnındayken çalışmaz. Tiroid hormonunun görevlerinden biride büyüme ve gelişmeyi sağlamaktır. Bebeginki çalışmıyor sizinkide az çalışıyor ya da çalışmıyoraa bebekte gelişme geriliği zeka geriliği görülebilir hatta düşük olma ihtimalide çok yüksek bu yüzden. Aşırı önemli bir şey tiroid o yüzden degerlerinizi hep normal düzeyde tutmalısınız. İlaca devam edip aylık düzenli kontrollerle doz takibi ve düzenlemesi yapılmalı gebelik sonuna kadar 🙏🏻 Bende hipotiroidi hastasıyım ve bu şekilde ilerledim. :)
Nurr_22_22 Gzrsyd bebeğin gelişimi için çok önemli sakın bırakma bende de triod var doktor ilaç verdi hergun içiyorum