Bsragktg 34+4 haftalık hamileyim ikinci gebeliğim erken doğum riskim var çok ağrı ve kasılmalarım var bu hafta doktorum sezeryan günü verecek. Sizce 37. Hafta da olması erken mi olur ☺️
strawbery Bsragktg hayir canim erken degil ben oglumu 37+2 de dogurdum 3150 gr. dogdu cokta saglikliydi korkma
Elifkubra1 Bsragktg bende 37 haftada dogum yapicam cok merak ediyorum doktor 38 bekleyelim dedi ama riskli gebelik benimki 1 gün bile cok önemli insallah sıkıntı olmaz
F_gnc1307 Bsragktg ama erken doğunca çok zor oluyor inanın anne karnındayken daha rahat ben 36+0 da doğum yaptım küçüktü diye sürekli uyuyordu çok zor uyaniyordu giydirmek filan da zor oluyor anne karnında daha güzel gelişiyorlar