Merhaba, 6 haftalık hamileyim 4 haftada folidoce başladım bu reçete edilmeyen folıkasitmiş ,doktorum bu ilacı bir gün dolu bir gün boş olacak şekilde kullanmamı söyledi. İlaç 400 mcg /2mcg . Muadıllerı vs 500 mcg olanlar var her gün kullanan, herhangi bir test yapmadan ilacı bu şekilde verdi, ıki hafta sonra kontrole gideceğim testleri yapacak, sizlere de sormak istiyorum bu ilacı nasıl kullanıyorsunuz her gün mü,boş bir dolumu? @