Rapunzelinanasi sgok sadece kanala mı girmiş yoksa baskı, rahim ağzı kısalığı vs var mı? Geçmiş olsun. Vaktinde gelsin 🙏🏻
sgok Sdt3456 dün karnımda toplanması üzerine geldik rahim boyum kısalmıs acılmam varmıs samcım olmus anlmamısım bugğn de sabah tuavlete cıktım ishal olmama ragmen kabız gibi hissettim yapamadım ıkınmadım ben de dönmüş meğerkanala girmis
Cerenkubra94 QUEEN088 şuan 34+2 deyim ve hastanede yatyrum şekerim yüksek 3 cm açıklığım var ve sancım vardı geldiğimde şimdi çok şükür sancım yok ama hastaneden de çıkartmıyolar sizin süreciniz nasıldı anlatır mısınız
Pcoslubiranne sgok oglum basindan beri asagida. 32+6 da basini yerlestirmis dedi.34+3 olduk. Ilk oglimda da 36+6 da kanala yerlesmis her an dogum olabilir dedi 2 gun sonra 37+1 de suyum geldi.
Ysmndnz sgok benim bebisimde 30.haftadan beri kanalda şuan 36. Haftamdayim ne gelen var ne giden . Sadece su son 1 haftadır geceleri hiç uyumuyorum çok fazla sancı baskı var
Kubrar33 sgok Bende 30 da dogurdum cnm hıc bır sıkıntı yasamadık sukur cıger gelıstırıcı ıgne yapıolarmı
QUEEN088 Cerenkubra94 2cm açıklığım ve suyum azalmıştı.Sancımda vardı.O yüzden suni sancı verdiler .Kendim doğurdum.Süreç 6 saat oldu ama şükür sağlıklı oldu.Emme refleksinde problem vardı oda iyileşti.
QUEEN088 Dilanhztm evet canım tek tesellim sütüm gelmesi oldu.Doğru elektrikli süt pompası çook yardımcı oldu.Ama sağolsun doktorum bebeğimin yanına gitmeye izin veriyordular.1 haftanın son 2 gününde kendim bebeğimi emzirdim🥺