Gozde5 20 haftalık gebeyim sağlık ocağında ilk kez tahlil yaptırdım lökosit değerim 3+ çıkmış testi tekrarlicakmis. Anlayamadim yoğun bi enfeksiyonmu geçiriyorum anlayan varsa yazabilirmi