strawbery limoncicegim2 8+6 dan yaziyorum.imdaaat cok fena haldeyim birde oglum var onun pesine dahi kosmaaz oldum oldugum gibi yatiyirum basim.inanilmaz donuyor halsizlik aldi basini gidiyor 😂
gozdetrhn limoncicegim2 9+4 benimde hamile olduğumu unutuyorum hiçbir belirti yok 🥺🥺 inşallah herşey yolundadır
limoncicegim2 Beyza038 hiç birşey yapmama isteği al bendende okadar geçen biri yazmış hiç birşey yapmıyorsan hep yatmak oturmak istiyorsan kızdır diye 😂 hurafe tabiki ama olsun paylaşim dedim
Beyza038 limoncicegim2 1 tane oğlum var onda bu kadar halsizligim olmamıştı merakla bekliyorum cinsiyeti öğreneceğim günü 😄😄