Gmzcngi Yokk 20nci haftadayız ben sürekli hissediyorum desem yeridir akşamları uzandığımda hic durmuyor nerdeyse..
Denizliche Yokk 20. Haftadayiz özellikle yemekten sonra hareketlenmeler başlıyor birde müzik dinledigimde 2 gündür hissetmiyordum dünden beri başladı yine 💞🙏
yarennn Yokk 22.haftaya girdim sürekli hissediyorum pek nadir hissetmedigim zamanlarda oldu tabiki ama haftamiz erken olduğu için pek takılmıyorum
MomBse Yokk genelde sabahları uyandığımda hareket ediyor gün içinde bir kaç defa ve akşamları en çok saatler geciyor hareket etmiyor bazen korkuyorum ama büyüdükçe düzene girer inşaAllah suan daha erken
Omerbetul 20+5 olduk cok sukur.sirt üstü uzaninca hareketlere basliyor.ben disinda da vurdugunu goruyorum normal mi acaba
Yenianneyimmm Omerbetul evet benimde öyle hatta bazen aniden yapıyor yerimden zıplıyorum çıkacakmış gibi ☺️
Amsya Bende 20 +3 ama ultrasona gore daha ilerdeymis hareketlerini 17 haftadan beri hissediyorum dün biraz az hareket etti bi an korktum düzene girer herhalde ilerde diye umuyorum. Hala cinsiyetini kesinlestirmedik kendi doktorum iki kez 100 de 100 erkek dedi detaylı da geçen hafta kız dediler şaştım kaldim
Yokk YeniAnne55 iki yasında oğlm var buda erkek canm bnde ara ara hissediyorum harektlerni aksm dha harektli bznde kendni cok tplyo 🙏🙈💙hyrlıyla sğlklı gelsn paşalar.. 😊
BetlAkdenizKaymak 20+3 üm çok belirsiz bazen gün boyunca çok hissediyorum bazen de nerdeyse hiç hissetmiyorum hafta ilerledikçe düzene girer diye umut ediyorum
Miss 21+1 ım ben ılk 16.haftada hıssetmıstım 20 hafta çok hareketliydi sımdılerde daha sakin sabah bıkac defa aksam da bıkac defa oynuyo çok gezer yorulursam hissetmiyorum normal dır herhalde daha küçükler uyumaları daha çok olurmuş bu zamanlarda