cansucu Kızlar selam doğumdan sonra saçım inanılmaz yağlanmaya başladı zaten kafa derim çok hassas her şampuanı kullanamıyorum hemen hemen hepsi yağlandırıyo içeriği temiz ve crueltyfree bir şampuan istiyorum öneriniz olur mu? siz neler kullanıyorsunuz
Biroglanannesiii cansucu Ben Yıllardır Pantene kullanıyorum çok memnunum ne yağlanma ne kepeklenme ne döküntü hiç bir şey yapmadı aksine güçsüz olan saçlarımı güçlendirdi tek başına kullanmadım kremi maskesi argan yağı saçımla uğraşmayı seviyorum sürekli bakıyorum emeği mi aldım canım
Fatmaztrk cansucu hergun yastık yüzünü değişmeye çalış tişört falan da takabilirsin yastığına, çok fazla banyo yapma çünkü yikandikca daha çok yağlanır. genelde mentollü şampuanlar iyi gelir
askinsy cansucu crueltyfree mii😍 burada ilk kez böyle öneri isteyen görüyorum çok sevindim cidden ben yaz başından beri IQERA markasının organik mersin suyu şampuanını kullanıyorum.benimde saçlarım doğumdan sonra nedense ekstra yağlanmaya başlamştı yazın neysede kışın her gün saç yıkamak eziyet oluyodu cidden onu önerebilirim canım hemde vegan bi marka
Biroglanannesiii limoncicegim2 Kesinlikle öyle ben memnunum ama kullanır onda tam tersi olur herkesin cildi saç derisi bir değil ☺️
cansucu askinsy Cidden yaa kışın bende her gün saçlarımı yıkamak zorunda kalıyorm gerçekten eziyet gibi 🥲 şimdi baktım iyi görünüyor fiyatıda iyimiş
boze94 cansucu Benimde kendimi bildim bileli saçlarım hep yağlıdır ne kullandıysam işe yaramamştı Iqera markasını bir arkadaşım önermşti banada baya iyi arındırıyo bildiğim kadarylada vegan
cansucu boze94 Biri daha önermiş valla ilk defa duyuyorum bu markayı ne kadar sürede etki ediyo peki?
kubrnl cansucu Valla bende aynı dertten muzdaribm önerileri okumaya geldm uygun fiyatlı öneri olursa benmde almam lazımm
askinsy cansucu evet içerik ve etkisine bakılınca gerçekten benimde kullandığım en iyi şampuan buydu. ayrıca yağlı saçlar için olan şampuanların çoğu saçı kazık gibi sertleştiriyor bu aksine yumuşacık yapıyor
Biroglanannesiii cansucu O konuda bir fikrim yok maalesef ben sürekli aynı şampuanı kullandığım memnun olduğum için söylemek istedim umarım bulursunuz 🙏
boze94 cansucu Ya açıkçası ben ilk kullanımda etkisini hemen gördüm saçımı iyi arındırdı. hemde saçlarımı yıkadıktan sonra çabuk yağlanmıyo etkisi devam ediyor
cansucu askinsy Aa o çok iyimiş benim eskiden kullandıklarımda öyleydi saç kremi ve sonrasında serum kullanmazsam tarayamıyordum asla
askinsy cansucu bu arada aynı markanın aloevera serumunu ve shea maskesinide kullanıyorum ben onlarda baya iyi mutlaka bakmanı tavsiye ederm