Mira1230 19 hafta olduk henüz hareketlerini hissetmiyorum 18 haftalikta sanki bir şey geziyor gibi oluyordu şuan o da yok anlamıyorum ve çok endişeleniyorum 😑😔😔😔sizde durumlar nasıl hareket ediyormu
Hamideersin Mira1230 merhaba hissetmeniz bile bu haftalarda bı düzen beklememek gerekir ben 17+6 yım 16 da hissetmeye başladım bazen her gün hissediyorum bazen 2 günde bı bazen hiç düzensiz yani 20 haftaya kadar da normal diye düşünüyorum
Meliha09 Mira1230 çok normal o haftalarda ben kıpırtı gibi hissedip baya bi hissetmemiştim bi gün hissedip 2 3 gün bile hissetmeyebilirsin şimdi 23 haftalık olduk daha yeni yeni gün içinde 1 kere illaha hissediyorum
KayraVeAnnesi_06 Mira1230 Hayır olmadı , gayette normal zaten doktorum ben sormadan ilk gebeliğin 20 den sonra hissedersin demişti
Mira1230 NurAykll valla okadar endişeleniyorum ki oturup saatlerce hareket edecek mi diye izliyorm ilk gebeliyimde oğlum 3 buçuk aylıkken hareket etmişti diye u niye hareket etmiyor diye surekli kafamda bir şeyler kuruyorum işte☹️
Reyhosunannisi Mira1230 18+3 daha hissetmiyorum takmıyorum 23. Haftaya kadar hissedeceğimi de sanmıyorum zaten hareketler hisedilmeye başlayınca rahat vermeyecekler bari tadını çıkaralım bu arada ilk gebeliğim:))
NurAykll Mira1230 stres bize en çok zarar veren şey, evladım ve ben çok sağlıklıyız diye düşün akışına bırak hiç ummadığın anda bi tekme gelir insallah 🥰
Mira1230 Reyhosunannisi ben ilk öncesini 5 aylıkken kaybettim kalbi durmuştu bu endişem bu yüzden galiba çok şükür bir oğlum var şuan ama genede o korku var 😑
Reyhosunannisi Mira1230 korkmayın içinizi ferah tutun bebişiniz daha küçük kemikleri bizimki kadar sert değil daha çok yumuşak yapıları var hissetmek için zamana ihtiyacımız var
Fatmanurhasbi Benimde 2. Gebeliğim 18+1 im daha hareketlerini hissetmiyorum 4 gün sonra kontrolüm var meraktan çatlıcam 😌