Gamselllaaaaa Merhaba aranızda 16. Haftada olup cinsiyetini açık göstermeyen bebekler oldu mu bebeğim bacağını kapatıyor erkek dedi doktor yüzde doksan ama güvenmek istemiyorum sizde benzer şeyler yaşadınız mı?
Zuzuu86 Gamselllaaaaa günaydınlar kızım göstermedıgı ıcın gösterene kadar hıc bı doktor söylemedi bısey..5 aylıkken gostermıstı
Gamselllaaaaa Reside göstermedi mi ilk zamanlarda benim bebeğim de yan bacakları kapalı heppp😂 doktor nereden anlamıştı acaba erkek olduğunu
Aymiraninannesi 34 haftaligiz canım hala henüz gören olmadı sadece detaylı ultrasonda bı kaç saniye doktor zorlayarak gördü oda net değil doğumda görüşürüz doğumda görüşürüz diyolar bakalım artık hayırlısı sağlıklı olsunda🤲😂
Aymiraninannesi Gamselllaaaaa üzülmek demiyelim de merak daha ağır basiyo sağlıklı olması en önemli olan ne verirse hayırlısını versin rabbim hepimize😍
Reside Gamselllaaaaa onlar bebeye baktigindada anliyolar veya yerlesdiyi yerden erkek kızı ayiriyolar..bendede bebek erkeke benziyo dedi 12haftada sonra baktiginda evet erkek demisdi..
Zuzuu86 Gamselllaaaaa yani evet öyle deniyo 😇 örnekleri de çok var çevremde yanı yüzde 90 erkek demıs ama sana bilemedim arkadaşım ☺️
Efnanada Gamselllaaaaa Yok canım şehir efsanesi 12 haftamda kız denildi sonra hiç göstermedi kendini 30. haftaya kadar erkek olduğunu öğrendik 😂