Senaaaaaaa Kızlar, göğüs uçlarım kesip atacağım kadar çok aşırı kaşınıyor. Çatlaklar İçin bio oil almıştım. Ondan da sürüyorum bir on dk sonrasında yine aynı şekilde kaşınmaya devam ediyor. Krem gibi bir şey kullanan var mı
_Nur_1818 Senaaaaaaa Canım bende lierac sürüyorum o rahatlatiyor yoksa çok fena oluyor kaşıdikca çatlar ondan surersen iyi geldi bana
Mrv135 Senaaaaaaa Ben liearac sürüyorum çatlamasını engellediği için sanırım kaşıntıyı da engelliyor..
minigiminannesi03 Senaaaaaaa 8+5 goguslerim acayip kaşınıyor elledigimde aciyor dokunmak dahil istemiyorum galiba benimksi erken başladı
Fatmaztrk Senaaaaaaa çatlak olusumu içinde kullanıyor hem karnına hem göğsüne kullanabilirsin doğum sonrası da göğüs yaralanmaları için birebir hemde bebek için zararlı değil
Senaaaaaaa minigiminannesi03 benim de öyle 13+1 deyim şu an uçları öyle kaşınıyor ki tahriş ettim kaşımaktan geriliyor kuruluktan
minigiminannesi03 Senaaaaaaa desene illeri zaman daha çok kasinacak allahim hayırlısıyla kucaklarimiza almayı nasip etsin insallah