Arkadaşlar merhaba, 13+1 gebeyim. Haftaya annemin yanına gitmek istiyorum fakat eşimin izni olmadığı İçin otobüsle gideceğim mecbur. Yol 8 saat kadar sürüyor. Dr uma danışıp öyle yola çıkacağım inşallah şu ana kadar riskli bir şey söylememişti. Gebeyken uzun yolu çıkanlar var mı. Rahatsız olduğunuz bir şey oldu mu bel ağrısı, kasılma vs gibi? Deneyimlerinizi paylaşıp yardımcı olursanız çok sevinirim