Rabiamasat Kızlar rahmimde vajinama doğru pıt pıt kalp gibi atma var bugün 3-4 sefer 2/3 dk sürdüü .. Hıçkırık dediğimiz şey bu mu?
AyseEmre Rabiamasat cok guzel bir sey benim kız gunde 3 4 defa kesintisiz 3 dk falan hıckırıyor hatta sabahları beni uyandırıyor 😂😂
Rabiamasat Dua tırstım bi an 😬 ve iki gündür kocaman tekmeleri yerine hafif kımıldamalar var normalmi acaba
Yesim33 Rabiamasat Cok tatli olmuyor mu ama minik minik saniyrletle atması ve bebegin anne karninda hickirmasi iyi bir şeymiş cigerleri gelisiyormus dogdugu zaman nefes almasi daha kolay olurmuş öyle okumustum bi yerde ne kadar dogru bilmiyorum tabi 😊😊
Dua Rabiamasat ☺️ Korkma canım hareketleri fark eder illa ki her zaman çok belirgin olmaz bence hareket ediyorsa sıkıntı yok
Mirzaprens Bnde de 2 gündür oluyor cok hafif pıt pıtlar kalp atışı gibi bnde hıçkırıktır diye düşünmüştüm tahminim doğruymuş çok güzel bir duygu Allah isteyen herkese nasıp etsin
Melissargun Benimki ne yersem ne içsem 2 dakika sonra hıçkırıyor vallahi tam 10 dk sürüyor günde 10 kereden fazla hıçkırıyor eşimde üzülüyor perişan oldu oğlum diyip su getiriyor iceyimde çocugun hıçkırığı geçsin diye 😂😂😂 ay çok gülüyorum 😂😂😂 Birde birşey sorucam kızlar yaa oglusum hickirdiginda sag taraftaki bir yeri hareket ediyor sadece acaba neyi gülüyor hareket ediyor.ama yumuşak bir bolum.